خبرهای داغ:
امام جمعه‌ ملایر:

اجتماعات شب‌های قدر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه‌ ملایر گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین ضرورت برگزاری اجتماعات شب‌های قدر، لازم است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعلام این پروتکل‌ها به مردم، این برنامه معنوی به نحو احسن انجام شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵

اجتماعات شب‌های قدر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جلسه‌ هماهنگی برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد شهرستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه خروج از سیاهی به سوی نور و رحمت است، اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین ضرورت برگزاری اجتماعات شب‌های قدر، لازم است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعلام این پروتکل‌ها به مردم، این برنامه معنوی به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قشر مذهبی و انقلابی، بیشترین کمک را در راستای پیشگیری، کنترل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام داده‌اند.

امام جمعه‌ ملایر با بیان اینکه برگزاری مراسمات مذهبی و شب‌های قدر، قطعا آرامش خوبی برای جامعه به ارمغان خواهد آورد، گفت: امیدواریم برگزاری مناسب برنامه‌های شب‌های قدر، نویدبخش بازگشایی و اقامه نماز جماعات در مساجد باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر نیز در ادامه افزود: مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد، باید با رعایت کامل پروتکل ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شود.

فارسی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، فعلا مساجد برای برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر و به مدت ۲ ساعت بازگشایی خواهد شد و امیدواریم با در نظر گرفتن تدابیر بهداشتی و نابودی ویروس کرونا، به زودی شاهد بازگشایی کامل مساجد برای اقامه نماز جماعت و مراسمات مذهبی باشیم.

وی عنوان کرد: مومنین شرکت کننده در مراسم احیای شب‌های قدر، سعی کنند با رعایت کامل مسائل بهداشتی و همراه داشتن ماسک، دستکش و مهر و سجاده‌‌ شخصی در مساجد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات