فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

تلاش برای ثبت جهانی تپه نوشیجان به عنوان یک اثر ماندگار تاریخی

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: به دنبال این هستیم که تپه نوشیجان به عنوان یک اثر ماندگار تاریخی در شهرستان به عنوان سومین اثر شهرستانی ثبت جهانی شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

تلاش برای ثبت جهانی تپه نوشیجان به عنوان یک اثر ماندگار تاریخیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ملایر با بیان اینکه سال ۹۹ به فرمان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) سال جهش تولید نامگذاری شده است، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که اشتغال و معیشت مردم بسیار مهم و مورد توجه است.

وی افزود: خوشبختانه در سطح شهرستان ملایر در سال گذشته فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و اگر ورود برای مواردی از جمله جهانی شدن مبل منبت و دیگر پروژه‌های بزرگ صورت نمی‌گرفت شاید گرفتاری اقتصادی در شهرستان به مراتب بیشتر از اینها بود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ابراز داشت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان، مسائل و مشکلاتی را به وجود آورده است که با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران در قالب اقتصاد مقاومتی می‌توانیم تحریم‌ها را کم اثر کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر موارد وضعیت خوبی را در سطح شهرستان داریم، گفت: استان همدان در سال گذشته رتبه اول اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور کسب کرد که نشان از زحمات و تلاش‌های همه مدیران و در راس آنها تدابیر و پیگیری‌های مهندس شاهرخی، استاندار همدان بود.

ولدی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تپه نوشیجان به عنوان یک اثر ماندگار تاریخی در شهرستان به عنوان سومین اثر شهرستانی ثبت جهانی شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ فهرست ۳۰ طرح مهم شناسایی و به مدیران دستگاه‌های مرتبط اعلام شده که باید تا بیستم هر ماه گزارش پیشرفت فیزیکی و موانع و مشکلات این طرح‌ها را اعلام کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: با توجه به شعار سال و ظرفیت بالای شهرستان باید در موارد ۱۴ گانه اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری شود و انتظارات بیشتری هم در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان پیگیری ویژه‌تری برای جذب اعتبارات از استان داشته باشند، گفت: باید در سال جهش تولید، تلاش بیشتری کنیم تا موانع و مشکلاتی که بر سر راه سرمایه گذاران وجود دارد رفع شود و در این خصوص مدیران باید تلاش چند برابری داشته باشند.

ولدی یادآور شد: تمام توان ما باید این باشد که بتوانیم ضمن این که توسعه روزافزون شهرستان را داشته باشیم مشکلات را رفع کنیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار