جلسه کنگره ۳۰۰۰شهید استان زنجان با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان این استان برگزار شد

جلسه کنگره 3000 شهید استان زنجان با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جلسه کنگره ۳ هزار شهید استان زنجان با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان استان برگزار گردید.

در این جلسه لیلا رمضانی؛ مسئول بسیج جامعه زنان استان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار کرد:استان زنجان در کنار دیگر رزمندگان با رزم بی امان خود ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند که ازین تعداد ۴۲ نفر شهیده هستند.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی در طی جنگ تحمیلی با پیروی از مکتب عاشورا و پیام رسان آن حضرت زینب کبری (س) حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند، تصریح کرد:زنان ایرانی، طی انقلاب اسلامی و پس از پیروزی آن در بیشتر امور دوش‌به دوش مردان شرکت داشتند و از جمله خدمت­‌های ارزنده آنان در دفاع مقدس می‌باشد که با معیار‌های مادی قابل سنجش نیستند.

رمضانی در ادامه به برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد:مردم زنجان در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته‌اند و برگزاری کنگره شهدای استان یکی از مهمترین راه‌ها برای نشان دادن این نقش و مشارکت است.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به اهداف کنگره شهدای زنجان افزود: هدف از برگزاری این کنگره، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترسیم آینده برای نسل آینده با راه و اهداف شهدا است.

در پایان این این جلسه راهکار‌ها و ایده‌ها با موضوع نقش تربیتی مادران شهدا توسط اعضاء ارائه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار