پخش زنده مراسم لیالی قدر از سیمای تبرستان

مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان شاخص،به ‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۱۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: به دلیل فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا و وجود محدودیت‌ها در برگزاری مجالس و مراسمات تصمیم بر این گردید که مراسم لیالی قدر در استان مازندران با همکاری ادارات اوقاف شهرستان‌ها و هیات رزمندگان استان بصورت مجازی و زنده از صدا و سیمای مازندران شود.

او افزود: مراسم شب ۱۹ رمضان در امامزاده قاسم (ع) بابل با سخنرانی آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و با حضور مداحان شاخص استان برگزار و بصورت زنده از صدا و سیمای مازندران پخش می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: مراسم شب ۲۱ رمضان در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری با سخنرانی آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با حضور مداحان شاخص بصورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.

قربانی افزود: مراسم شب ۲۳ رمضان نیز در امامزاده عبدالله (ع) آمل با سخنرانی حجت الاسلام صمدی آملی و مداحی مداحان شاخص برگزار و بصورت زنده از سیمای مازنردان پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: در صورت برطرف شدن ممنوعیت‌ها و صدور مجوز برگزاری مراسم‌های لیالی قدر در اماکن مذهبی، طی اطلاعیه‌های بعدی شرایط حضور زائران و روزه‌داران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به اطلاع شهروندان مازندرانی خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار