حمایت طلایه داران امر به معروف از کادر سلامت

گروه های طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با اهدای 2هزار عدد شیلد به یاری کادر بهداشت و درمان شتافتند.
کد خبر: ۹۲۴۰۵۰۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امروز با توجه به شرایط موجود به خاطر شیوع ویروس کرونا و ابتلای افراد به این بیماری، اهمیت کار جهادی و ‏انقلابی طلایه داران  بیشتر مشخص و نمایان شده و گروه های جهادی طلایه داران برای مبارزه و مقابله با تهدیدات و خطرات این ویروس با ‏تمام توان به میدان آمدند.‏

رضا مولوی افزود: طلایه داران امربه معروف  استان چهارمحال وبختیاری باشیوع ویروس منحوس ‏کرونا همگام با مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا حضور یافته و با همت پای کار آماده‌ تا در راه حفظ ‏سلامتی مردم همچون دوران دفاع مقدس گام های موثری بردارند.

وی ادامه داد: همزمان بامیلاد فرخنده کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام،  مرحله دوم کمک های این ستاد با تهیه 2هزار عدد شیلد بود که  برای استفاده کارد بهداشت و درمان به بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهر کرد ارسال شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه؛ کاربرد این شیلدها برای محافظت صورت کادر پزشکی و درمان می باشد، اظهار کرد: قبل از این نیز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان 2هزار عدد ماسک تهیه و تقدیم به کادر بیمارستان هاجر سلام الله علیها نموده بود.

وی گفت: هدیه مشارکتی سه سری قرآن صفحه ای برای نصب در سالن های انتظار و اتاق عمل بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهرکرد از دیگر اقدامات این ستاد بوده و در نظر داریم در روزهای آینده بسته های بهداشتی و تعداد دیگری ماسک تهیه و در اختیار مدافعان عرصه سلامت قرار دهیم.

ارسال نظرات