در مرحله دوم رزمایش کمکهای مومنانه

توزیع 2500 بسته حمایتی بسیج بین نیازمندان تنگستانی

فرمانده سپاه تنگستان از اهدا ۲۵۰۰ بسته کمک های معیشتی به نیازمندان در دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سرهنگ احمد حیدری در جمع خبرنگاران گفت: در پی فرمایش مقام معظم رهبری جهت راه اندازی رزمایش های همدلی و مواسات و کمک مومنانه به مددالهی پس از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه توانستیم در دومین مرحله این حرکت معنوی بیش از 2500 بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان تنگستان درلبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی وبا رمز یا صاحب الزمان ادرکنی برگزار شد.

حیدری افزود: شیوع بیماری کرونا در کشور و جهان ضربه‌ای بود که اگرچه اقتصاد و معیشت را به سختی انداخت، اما به واسطه آن موقعیت بسیار خوبی ایجاد شد تا افراد به مباحث فرهنگی و اجتماعی بیشتر توجه کنند.

وی بیان داشت: رزمایش همدلی همواره وجود داشته و خیران و نیکوکاران در سخت ترین شرایط کشور مانند جنگ و حوادث مترقبه حامی مردم بوده و هستند و اکنون از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند.

سرهنگ حیدری خاطر نشان کرد: در رزمایش بزرک کمک مومنانه یک ایران همنوا شد تا ثابت کند ایرانی هیچگاه ‏ در بزنگاه ها صحنه را ترک نمی کند و نسبت به هم نوع خود بی تفاوت نیست.

وی تا کید کرد: بسیج در تمامی صحنه ها و عرصه ها هر جا به حضور و وجودش نیاز باشد در خدمت به مردم و انقلاب ایستاده و پا برجا به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار