توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی از آغاز رزمایش کمک مومنانه تا به امروز در شهرستان ارزوئیه

فرمانده سپاه ارزوئیه گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۱۰۰۰ بسته معیشتی جمعا به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان میان نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۰۴۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛

اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه صبح شنبه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی ع در شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

فرمانده سپاه ارزوئیه گفت: این رزمایش به توصیه های مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان پیگیری میشود.

سرهنگ امام بخش بیان کرد: در رزمایش کمک مومنانه همراهی و همسویی اعضای قرارگاه مومنانه با همکاری امام جمعه محترم، اداره بهزیستی و کمیته امداد، فرمانداری، ائمه جماعات و ادارات شهرستان در این زمینه موثر بوده است.

توزیع ۳۸۷ بسته غذایی توسط سپاه در بین نیازمندان

سرهنگ امام بخش گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۱۰۰۰ بسته معیشتی جمعا به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان میان نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شده است.

فرمانده سپاه ارزوئیه تاکید کرد: تعداد ۳۸۷ بسته معیشتی که متولی آن سپاه ثارالله استان کرمان است، در این مرحله توزیع میشود.

وی افزود: ارزش هر بسته ۳۶۰ هزار تومان است و در مجموع سپاه ثارالله استان کرمان، ۱۴۰ میلیون تومان در این زمینه کمک کرده است.

وی تصریح کرد: مراحل بعدی این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و تمام سعی ما بر این است با ظرفیت های موجود در شهرستان ارزوئیه برای مردم محروم گام هایی موثر در جهت رفع نیاز مردم برداریم.

 

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی توسط موسسه ی خیریه یاس فاطمه نبی در بین نیازمندان

منظری توکلی فرماندار ارزوئیه گفت: با هماهنگی های انجام گرفته با موسسه ی خیریه یاس فاطمه نبی ۵۰۰ بسته غذایی فراهم شد.

وی افزود: ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان در این زمینه فراهم آمده و در بین نیازمندان دو بخش مرکزی و صوغان توزیع میشود.

 

انتهای پیام/ تاراش

ارسال نظرات
آخرین اخبار