معاون عملیاتی بانکی بانک ایران زمین:

استمرار رشد تولید، نیازمند حمایت بانک ها است

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین اظهار داشت: در سالهای اخیر با وجود تحریم های سخت اقتصادی، شاهد رشد خوبی در حوزه تولید هستیم و استمرار این شرایط نیازمند حمایت بانک ها از تولید کنندگان داخلی است.
کد خبر: ۹۲۴۰۰۱۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
 

:small_blue_diamond:به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی این بانک و هیئت همراه در راستای سیاست های حمایتی بانک ایران زمین از بخش های تولیدی از شرکت نامی نو بازدید کرد.

:small_blue_diamond:در این بازدید قدیمی با اشاره به نام گذاری سال 1399 به نام جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: نام گذاری سال جاری به نام جهش تولید نشان از درایت رهبر معظم انقلاب و اهمیت حوزه تولید است و این مهم باید سر لوحه همه فعالین حوزه های اقتصادی و مالی قرار گیرد و بانک ایران زمین هم در سال های اخیر اولویت اول خود را حمایت تولید کنندگان قرار داده است.

:small_blue_diamond:معاون عملیات بانکی به همراه، رئیس بانکداری شرکتی، مدیر منطقه 1 تهران و رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین ضمن بازدید از شرکت نامی نو با مدیرعامل این شرکت دیدار و راه های همکاری های فی مابین را بررسی و بر گسترش همکاری ها تاکید کردند.
https://t.me/izbank
ارسال نظرات
آخرین اخبار