رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان:

برگزاری ۱۳ برنامه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام ۱۳ مراسم به همت ۱۳ هیئت مذهبی در استان کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۴۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نورعلی خزاعی ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی هیات‌های مذهبی استان کردستان، اظهار کرد: ۱۳ مراسم ویژه ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در شهرستان‌های سنندج، کامیاران، قروه و بیجار برگزار شد.


وی افزود: از این تعداد مراسم یک مورد در سنندج، یک مورد در کامیاران، پنج مورد در قروه و ۶ مورد در بیجار برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان کردستان و تعطیلی مساجد، تکایا، مهدیه و حسینیه‌ها مراسم‌های ملی و مذهبی به صورت غیرحضور و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، عنوان کرد: ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) با فضاسازی تبلیغی بدون حضور مخاطب و با سخنرانی روحانیون و مدیحه سرایی مداحان برگزار شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان یادآور شد: برنامه‌های اجرا شده ضبط و در فضای مجازی برای مخاطبان پخش خواهد شد.

خزاعی اضافه کرد: توزیع بسته‌های حمایتی و غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند با همکاری خیرین استان کردستان از برنامه‌هایی است که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های دیگر هیات‌های مذهبی استان کردستان، افزود: هیات‌های مذهبی در کنار سایر اقشار جامعه در موضوع مقابله با کرونا اقدامات مختلفی را انجام داده و این روند همچنان هم ادامه دارد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار