خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

باور توانمندی ها موجب تحقق راهبرد سال می شود/سیاست بسیج، حمایت از تولید است

سرهنگ طاهرخانی گفت:امروز در بعضی صنایع موفق و در بعضی ناموفق هستیم چرا که به توانمندی های خود هنوز باور نداریم و با وجود نیروی انقلابی و جهادی و ابزار تولید می توانیم این راهبرد را تحقق بخشیم.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پایگاه شرکت البرز دارو بیان کرد: با دور اندیشی مقام معظم رهبری امسال بنام جهش تولید نامگذاری شده است و برای تحقق این راهبرد مهم، باید به توان داخلی در تولید باور داشته باشیم.

وی گفت: امروز در بعضی صنایع موفق و در بعضی ناموفق هستیم چرا که به توانمندی های خود هنوز باور نداریم و با وجود نیروی انقلابی و جهادی و ابزار تولید می توانیم این راهبرد را تحقق بخشیم.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به خصوصیات نیروی جهادی و انقلابی اظهار کرد: دلسوزی، تعهد و انجام درست مسولیت در حداقل زمان، ایثار و اراده رسیدن به هدف از ویژگی های یک فرد انقلابی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: امروز اعتقاد بر این است یکی از جاهایی که می توان در آن نیروی انقلابی را تربیت کرد، بسیج است و اولین شرط این امر این است که مسول باید عامل به عمل باشد و این بسیج است که می تواند نیروهایی با این ویژگی تربیت کند و متولیان امر بسیج باید نیروهایی با این ویژگی تربیت کنند. بسیج و بسیجی باید نیاز جامعه را احصا و آتش به اختیار برای مردم خدمت کنند.

وی افزود: حضور بسیجیان در بحث مبارزه با بیماری کرونا در تمام جهات، همان باوری است که بسیجیان در پایگاه ها آموخته اند و ایثار کردند و امروز بسیج بهترین بستر برای امور اجتماعی است.

سرهنگ طاهرخانی گفت: ما به عنوان بسیج وظیفه داریم با تمام توان به چرخش تولید، صنعت و مدیران کمک کنیم و این وظیفه و سیاست بسیج است.

بسیج ایجاد کننده نقش انگیزه ها و باورها است

در ادامه این مراسم، کوهزادی، مدیر عامل شرکت البرز دارو بیان کرد:مهمترین عامل در تولید از نظر کیفی و کمی، ایجاد انگیزه در انسانهاست و وجود باورها، اساسی ترین موضوع در ایجاد انگیزه است.

وی گفت: کسی که خالصانه کاری را انجام دهد هیچ چیز نمی تواند او را شکست دهد. اولین موضوع جهت ایجاد انگیزه نیازهای مادی است و در همه این کار ها باورها است که نقش اساسی دارد و بسیج ایجاد کننده نقش این انگیزه ها و باورها است و می توان از آن الگو گرفت.

در پایان جلسه از زحمات اکبری فرمانده بسیج پایگاه شرکت البرز دارو تقدیر و حسینی به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی شد.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار