توسط کانون بازنشستگان سپاه گناوه انجام شد

اهدا کالاهای پزشکی به بیمارستان گناوه

به همت کانون بازنشستگان سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه اهداء گان و ماسک به بیمارستان گناوه انجام شد
کد خبر: ۹۲۳۹۸۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در حاشیه اهدا ء. این اقلام با تبربک روز تاسیس سپاه به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت:: بسیج و سپاه همیشه پیش قراول خدمت به نظام، انقلاب و مردم می‌باشد.

سرهنگ یاسین اکبا ابراز داشت: در بدو ورود  بیماری کرونا در کشور واعلام نیاز ودرخواست کمک جهت کنترل و پیشگیری از ان سپاه و بسیج گناوه جهت خدمت در این زمینه وارد عمل شد.

وی بیان داشت: ضد عفونی معابر و مکان‌های پرتردد از جمله مکان‌های درمانی شهر، پیاده روها، بانک‌ها. ادارات، پمپ بنزین ها، بازار ماهی و روستاه‌های شهرستان هرشب تا صبح   با حضور بسیجیان ضد عفونی و گند زدایی شده است.

سرهنگ اکبا افزود: بسیج با همکاری بسیار خوب با نیروه‌های انتظامی و هلال احمر شهرستان شبانه روز در کنترل ورودی و خروجی شهر نیز فعال بوده است.

وی بیان اشت: شناسایی و کمک معیشتی به خانواده‌هایی نیازمند و کسانی که از دوران تعلیلات کرونایی اقتصاد خانواده ان‌ها دچار خدشه شده بود انجام شده است.

فرمانده سپاه گناوه گفت:: تعداد پانزده کارگاه به همت بسیج در شهرستان گناوه نسبت به تهیه و دوخت دستکش، ماسک، لباس سرهمی و محافظ ویژه پرستاران و کادر پزشکی. فعال بوده است.

وی افزود: امروز هم به همت کانون  پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه انصار الحسین (ع) گناوه تعدادی ماسک و لباس گان و روپوش پرستاری به همراه دستکش و کلاه از تولیدات این کانون به بیمارستان امیرالمومنین گناوه تحویل داده شده است

سرپرست بیمارستان گناوه نیز با تقدیر از تلاش سپاه وبسیج در جهت کنترل و مبارزه با بیماری تنفسی موجود گفت:: در این دوماه گذشته سپاهیان وبسیجیان شبانه روز در کنار ما حضور داشته اند.

علی در یانورد از همشهریان خواست به جد در رعایت مسائل بهداشتی دقت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار