لبیک طلاب بسیجی شهرکرد به فرمان رهبر معظم انقلاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد، گفت: اولین مرحله کمک های مؤمنانه با مشارکت طلاب بسیجی شهرکرد توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۸۲۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری( دام ظله العالی) نسبت به مواسات با نیازمندان با عنوان رزمایش کمک مومنانه، روحانیون و طلاب بسیجی این شهر اقدام به تهیه و توزیع بیش از 200 بسته معیشتی بین طلاب معسر نمودند.

حجت الاسلام فتاحیان گفت: خدمت به مردم در فرهنگ اسلامی و سیره رفتاری معصومین علیهم السلام جایگاه بسیار بالایی دارد تا جایی که خداوند عالم خلقت را جهت خدمت به مردم آفریده است و در آموزه‌های قرآنی به این معنا تأکید شده است که خدمت به مردم عبادت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تصریح کرد: حماسه احسان و خدمت و رزمایش مواسات، هم دلی و کمک مؤمنانه با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شروع شده است و امیدواریم این فرهنگ تا پایان سال ادامه پیدا کرده و مردم در یاری هم دیگر باشند.

وی افزود: جلوه های زیبایی از مواسات و برادری با نیازمندان در رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان این قشر در ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشته شد.

فتاحیان بیان کرد: با توجه به شناسایی طلاب نیازمند و آسیب دیده از معضل ویروس کرونا توسط قرارگاه رزمایش کمک مومنانه، امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان الباقی جامعه هدف شناسایی شده، از بسته‌های معیشتی بهرمند شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار