سلامت مردم یکی از اساسی‌ترین ارکان دین اسلام بوده و مردم و مسؤولان باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۵۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از اهم وظایف مردم و مسؤولان/ کرونا چهره واقعی غرب را آشکار ساخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز ضمن تقدیر از کلیه مردم و مسؤولان و به‌ویژه کادر بهداشت و درمان در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: سلامت مردم یکی از اساسی‌ترین ارکان دین اسلام بوده و هست.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی در جامعه تاکید کرد: امروز رعایت بهداشت فردی و حفظ سلامت خود و دیگران از اهم وظایف مردم و مسؤولان است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: سپاه ناحیه عشایری و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اصلاندوز در راستای رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا با توزیع بیش از یک‌هزار بسته غذایی و بهداشتی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ویروس کرونا چهره پوشالی آمریکا و غرب را به‌خوبی به جهانیان نشان داد تصریح کرد: بی‌توجهی آمریکا به بیماران کرونایی به‌خصوص افراد سالخورده نشان از اوج وحشی‌گری و روحیه غیرانسانی آنان دارد.

اسدزاده با اشاره به فرارسیدن لیالی پرفیض قدر از مردم مومن و روزه‌دار شهرستان اصلاندوز خواست از فرصت شب‌های قدر برای استغفار و بخشش گناهان استفاده کنند.

ارسال نظرات