حجت الاسلام دهقان نیری در جمع کارکنان آموزش وپرورش ناحیه یک:

هفته عقیدتی سیاسی، هفته بازنگری عقیده هاست /آموزش وپرورش، سنگ بنای مقابله با حوادث غیر مترقبه است

دهقان نیری: تقارن هفته معلم در بسیج وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه دال براین مطلب است که سعادت بشر در گرو علم وعقیده است؛ علاوه بر علم، باید عقیده‌ها بازنگری شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام دهقان نیری در جمع هیئت رئیسه وکارکنان آموزش وپرورش ناحیه یک واعضای هیئت رئیسه ناحیه مرکزی یزد که به مناسبت تبریک هفته معلم در دفتر ایشان حضور یافتند گفت: باید به دنبال راه تسلط وبرون رفت از بیماری منحوس کرونا باشیم تا در دنیا خود را عرضه کنیم که می‌توانیم بر همه مشکلات وسختی‌ها فائق آییم وبدانیم که سختی ها، انسان را رشد می‌دهد وخوشی‌ها انسان را راکد می‌کند؛ در این میان، آموزش وپرورش نقش حساس وکلیدی دارد وسنگ بنای مقابله با مشکلات وحوادث غیر مترقبه است.
وی در ادامه تصریح نمود: ویروس کرونا یک تجربه جدیدی را بخصوص در زمینه آموزش به روی ما بازنمود؛ از سختی‌ها نباید هراسید بلکه باید تهدید‌ها را به فرصت‌ها مبدل ساخت ومشکلات را زمینه ومقدمه تربیت وسعادت انسان هادانست که خداوند متعال آن را فراهم می‌آورد.
وی در پایان با اشاره به شکوفایی استعداد‌ها در شرایط کنونی گفت: استعداد‌ها وظرفیت‌های ناشناخته کشور وهمچنین، کار‌های خداپسندانه ونیکو در رزمایش مواسات وهم دلی شکوفا شد؛ ویروس کرونا، آزمون بزرگی بود که خیلی از افراد در آن، سربلند بیرون آمدند وبرخی هم مردود شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار