خبرهای داغ:
مسئول بازرسی موسسه رزمندگان اسلام کشور:

موسسه رزمندگان اسلام پیشگام در برگزاری کلاس های آنلاین در کشور

اسماعیل شمس گفت: موسسه رزمندگان اسلام کشور از اولین موسساتی بود که به صورت قدرتمند در جهت راه اندازی کلاس های آنلاین قدم برداشت.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۸۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسماعیل شمس مسئول بازرسی موسسه رزمندگان اسلام کشور در مراسم تودیع و معارفه مسئول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور موسسه رزمندگان اسلام کشور از اولین موسساتی بود که به صورت قدرتمند در جهت راه اندازی کلاس های آنلاین قدم برداشت.
وی از هم افزایی موسسه رزمندگان اسلام با موسسه راهیان کوثر خبر داد و افزود: تا دو هفته گذشته 1 میلیون و 500 هزار دقیقه کلاس آنلاین با موسسه راهیان کوثر برگزار شد.
شمس با بیان اینکه هدف موسسه رزمندگان اسلام کشور تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی است افزود: سند استاندارد سازی مدارس با نگاه الگوی ایرانی و اسلامی تربیت دانش آموزان و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری تهیه شده است.
مسئول بازرسی موسسه رزمندگان اسلام کشور با بیان اینکه تلاش در عرصه علم و تربیت اگر با نیت خدایی باشد هر لحضه آن عبادت محسوب می شود با توجه به حدیثی از امام علی (ع) تصریح کرد: علم اقتدار است و هرکس آن را به دست آورد می تواند بر همه چیز غلبه کند و هرکس به دست نیاورد بر او غلبه می کنند.
وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به مقوله علم شده است تصریح کرد: با هدف تربیت نیروی در تراز انقلاب و برقراری عدالت آموزشی موسسه رزمندگان اسلام در سال 72 ثبت شد.
سرهنگ پاسدار علی خالقیان مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از دشمنان سعی در تزریق روحیه ناامیدی در کشور داشتند گفت: وحدت و همدلی مردم برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا بسیار دیدنی بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است افزود: این مهم باعث شد تا مردم برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا به میدان بیایند که صحنه ایثارگری مردم به وجود آمد.
سرهنگ خاقیان با بیان اینکه وضعیت کشور ما برای مقابله با ویروس کرونا خوب است تصریح کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات در استان سمنان 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و 10 میلیارد تومان کمک مردمی نیز جمع آوری شد.
مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج استان سمنان در ادامه گفت: مرحله دوم این رزمایش نیز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز می شود که در این مرحله 50 هزار بسته معیشتی تهیه شده است.
گفتنی است، در این مراسم از زحمات عبدالرضا کاشیان قدردانی شد و سرکار خانم فاطمه آجودانی معارفه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار