خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد

فعالیت فرهنگی بقاع متبرکه در بستر فضای مجازی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه در بستر فضای مجازی گسترش یافته و در آینده گسترده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۳۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بسته شدن فیزیکی درب حرم‌های مطهر بقاع متبرکه، یکی از بهترین شیوه‌های توسعه و ترویج معارف اسلامی و ارائه خدمات فرهنگی توسط بقاع متبرکه، استفاده بهینه از بستر شبکه‌های اجتماعی است.
وی افزود: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، یکی از اقدامات روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان راهبری بقاع متبرکه به منظور راه اندازی کانال‌های اطلاع رسانی امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در فاز اول است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در راستای بهره مندی بهتر مردم از این فضای ایجاد شده، محتوای خوب از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تولید و در اختیار میران کانال‌ها قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و راه اندازی گروه‌های تخصصی به منظور تسهیل در دسترسی هیئت امنای بقاع متبرکه و امنای موقوفات و ارائه آسان‌تر گزارش اقدامات در این فضای ایجاد شده است.
حجت الاسلام و المسلمین تدینی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال استفاده از ظرفیت ۸ روحانی مبلغ مستقر در قم جهت تبلیغ و فعالیت تبلیغی در کانال‌های منتسب به امامزادگان استان در فضای مجازی است.
همکاری با صدا و سیمای مرکز سمنان و تولید و پخش برنامه‌های مذهبی و ادعیه از بقاع متبرکه استان از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان امسال بود که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به آن اشاره کرد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار