خبرهای داغ:

لزوم بهره گیری از تکنولوژی‌های روز در امورفرهنگی

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، بابیان اینکه ارائه برنامه‌های فرهنگی خصوصاً آموزه‌های قرآن و عترت با روش‌های خلاقانه و نوآورانه همراه باشد، گفت: طرح‌های فرهنگی باید در کنار سادگی و جذابیت، توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز برای ترویج فرهنگ قرآنی را به مخاطبین یادآورشوند.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۱۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در جمع مدیران شعبات و اساتید و دانشجویان موسسه ضمن قدردانی از فعالیت مؤسسه در جبهه مقابله با کرونا و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی، اظهار کرد: ارائه برنامه‌های فرهنگی خصوصاً آموزه‌های قرآن و عترت با روش‌های خلاقانه و نوآورانه همراه باشد، گفت: طرح‌های فرهنگی باید در کنار سادگی و جذابیت، توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز برای ترویج فرهنگ قرآنی را به مخاطبین یادآورشوند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: توجه به طیف گسترده‌تری از مخاطبان به‌ویژه نسل جوان باید به‌عنوان یک اصل در طرح‌ها لحاظ شود و طرح‌های فرهنگی در حوزه قرآن و عترت باید در کنار سادگی و جذابیت، توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و ابزار هنر برای ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی را به مخاطبین یادآور شوند.
ابراهیمی اظهار کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین باوجود مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در جبهه مقابله با این ویروس اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.
ابراهیمی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و تأکید مراجع ذی‎صلاح مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌های فرهنگی قرآن و عترت که موجب تجمع می‌شود، برنامه‌های قرآن و عترت از سوی موسسه در عرصه مجازی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار