خبرهای داغ:

دستبند پلیس پایانی بر۳۰ ماه اختفای قاتل جوان در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ازدستگیری قاتلی که در سال ۹۶ در خیابان نیروگاه شاهرود فردی میانسال را باضربات چاقو از پای درآورده بود توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۸۵۵۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
دستبند پلیس پایانی بر۳۰ ماه اختفای قاتل جوان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی ازدستگیری قاتلی که در سال ۹۶ در خیابان نیروگاه شاهرود فردی میانسال را باضربات چاقو از پای درآورده بود توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: در مهرماه سال ۹۶ پس از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های شاهرود، ماموران به محل اعزام ومشخص شد فردی میانسال براثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.
این مقام آگاه از بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی در شناسایی عاملان این جنایت خبر دادو گفت:درنهایت ۳ عامل این نزاع خونین شناسایی و دونفر از آنان در اقدامی فوری دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از متواری شدن عامل اصلی این جنایت سخن گفت و تصریح کرد: پس از ماه‌ها اقدام اطلاعاتی و تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود، درنهایت این فرد که ماه‌ها از شهری به شهر دیگر نقل مکان می‌کرد در تهران شناسایی شد.
این مسئول انتظامی از اعزام دو اکیپ ویژه شناسایی و دستگیری از پلیس آگاهی شهرستان شاهرود و یک اکیپ ویژه از مرکز استان به پایتخت خبرداد و اظهار کرد: پس از یک هفته اقدامات تخصصی درنهایت مخفیگاه متهم درتهران شناسایی و درعملیاتی ضربتی وی قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.
وی در ادامه گفت:باتوجه به نیابت قضایی صادر شده، متهم پس از دستگیری به مراجع قضایی پایتخت تحویل و درنهایت پس از چند روز با انجام مراحل قضایی این فرد به شهرستان شاهرود جهت رسیدگی به بزه انتسابی انتقال یافت.
کریمی در پایان بااشاره به این مطلب که قطعا هرگونه اقدام خلاف قانون بدون پاسخ نخواهد ماندگفت: هیچ راه گریزی برای هنجارشکنان و مجرمان نیست وقطعا هرکس امنیت مردم و جان و مال آن‌ها را مورد تعرض قرار دهد دیر یازود به دست عدالت سپرده خواهد شد و باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها