خبرهای داغ:

اهدا اقلام پزشکی بهداشتی خیرین به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

رییس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود گفت: خیران شاهرودی برای مقابله با شیوع کرونا تاکنون تعداد زیادی اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی به این بیمارستان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۲۳۸۴۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
اهدا اقلام پزشکی بهداشتی خیرین به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمدعلی رضایی با بیان اینکه گشاده دستی و سخاوتمندی خیران در روز‌های کرونایی ستودنی است، افزود: حمایت و پشتیبانی خیران منطقه، مسوولان استانی و شهرستانی در این روز‌های حساس که نیرو‌های بهداشت و درمان با روحیه جهادی و شوق خدمت به شهروندان در حال نبرد با ویروس کرونا هستند، موجب قوت قلب و امید این عزیزان شده است.
وی با اشاره به اینکه قیمت تقریبی هر کدام از دستگاه‌های تنفس مصنوعی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: مجمع خیران شاهرود تاکنون تعداد ۱۲ تخت اتوماتیک ۴ موتوره به بخش" آی سی یو" بیمارستان امام حسین (ع) اهدا نمودند.
رضایی از اهدای ۶ برانکارد مکانیکی توسط خیران خبر داد و اظهار کرد: تعداد یک هزار جفت دستکش لاتکس، کمد کنار تخت به ارزش ۸۰ میلیون ریال و میز غذاخوری به ارزش ۶۰ میلیون ریال نیز از جمله اقلام اهدا شده است.
رییس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ادامه داد: خیران مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت خرید لباس "گان" و ۶۰ میلیون ریال بابت خرید جعبه حمل نمونه آزمایشگاهی کرونا به حساب این بیمارستان واریز کردند.
وی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت به رسالت و تعهد خود در برابر سلامت جامعه عمل می‌کنند، اظهار کرد: اقلام و تجهیزاتی مانند دستگاه ونتیلاتور، تخت، ماسک، لباس حفاظت فردی هم توسط خیران سلامت شهرستان‌های شاهرود و میامی، بسیج و سپاه پاسداران اهداء کردند.
رییس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود از کار پسندیده و ماندگار خیران حوزه سلامت و تمامی کسانی که برای کنترل و حذف ویروس کرونا به کادر بهداشت و درمان کمک می‌کنند، تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار