در فضای مجازی برگزار می شود؛

تلاوت قرآن و مناجات در اشکفتک

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مناجات به صورت زنده در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۷۲۲۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  یوسف سلیمانی منفرد مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تبریک ماه نزول قرآن به فعالیت معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام این شهر پرداخت.

وی گفت: با شیوع بیماری کووید 19گروه جهادی جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با همکاری مسئولان و اقشار مختلف مردم بسیجی این شهر به توزیع محلول ضدعفونی به صورت منظم و نیز راه اندازی اکیپ های مجهز به تانکر اقدام کردند.

 سلیمانی منفرد افرود : با هماهنگی انجام شده با مسئولان مراکز بهداشتی ، جوانان عاشورایی و بسیجیان اشکفتک ، کوچه ها، خیابانها، پمپ بنرین ، درب منازل و معابر عمومی و پرتردد غرب شهرکرد را شبانه ضدعفونی می کنند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با اشاره با فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در نیمه شعبان گفت : در لبیک گویی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه ، 50 بسته های غدایی و بهداشتی چهارصد هزار تومانی با کمک خیرین و مردم بسیجی تهیه و به آسیب دیدگان از ویرس منحوس کرونا تقدیم شد.

سلیمانی منفرد افرود : با کمک خیرین مبلغ شش میلیون تومان وجه نقد تقدیم مستاجرین آسیب دیده از بیماری کرونا شد و نیز مبلغ چهار میلیون تومان بابت تعمیر دو باب منزل مسکونی خانواده های ایتام هزینه شد.

 وی به لزوم استفاده معنوی از ماه نزول قرآن اشاره کرد و افزود:با توجه به دستور مسئولان بهداشتی کشور در راستای عدم تشکیل تجمعات تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا برنامه های این هیأت به صورت مجازی و در منازل برگزار می شود.

سلیمانی منفرد اظهارکرد : از جمله برنامه هایی که در جوار مرقد مطهر شهدای گلگون کفن اشکفتک "حسینیه گلزار شهدا "برگزار می شود تلاوت قرآن مجیدساعت: 19:30 و مناجات خوانی ساعت: 21 ، در ایام و لیالی ماه مبارک رمضان با اجرای قاریان برتر کلام نورانی قرآن مجید و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که به صورت زنده از فضای مجازی به آدرس : eshkaftakashoraian@پخش می شود.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ازدیگر برنامه ها معنوی جوانان عاشورایی در ماه مبارک رمضان را پویش تلاوت قرآن در منازل اعلام کرد گفت: این برنامه با مشارکت و همکاری حوزه مقاومت حضرت امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد آغاز شده و تا پایان ماه نزول قرآن ادامه داد، دراین برنامه روزداران با برگزاری محافل انس با قرآن در منازل می توانند دراین پویش شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار