به مناسبت روز بسیج کارگری:

تجلیل از کارگران نمونه در شهرکرد/ کارگران ستون اصلی اقتصاد کشور هستند

به مناسبت روز بسیج کارگری و هفته کار و کارگر با حضور جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از کارگران نمونه در شرکت شیرخشک پگاه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۵۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همزمان با هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل سازمان بسیج کارگری، برنامه تجلیل از مجاهدان عرصه تلاش و تولید تجلیل می شود.

سرهنگ پاسدار حشمت الله ظفریان افزود: آئین تجلیل از کارگران نمونه در طول هفته کار و کارگر از سوی سازمان بسیج کارگری با همکاری کارخانجات تولیدی استان چهارمحال و بختیاری انجام می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در این روز نیز با حضور سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در امور بسیج و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، با اهدای لوح از کارگران نمونه و با تقدیم شاخه های گل از کارکنان شرکت شیرخشک پگاه تجلیل شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان بسیج کارگری  همواره همراه و همیار مجموعه زحمتکش کارگری برای تحقق شعار سال و جهش تولید است.

در این مراسم مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری نیز با تبریک ماه مبارک رمضان، هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل سازمان بسیج کارگری، نامگذاری سال های از سوی مقام معظم رهبری را متناسب با جنگ دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی دانست.

وی، با بیان اینکه؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی هستیم، اظهار کرد: و شما کارگران نیز سربازان خط مقدم مقابله با این جنگ هستید.

رستمی تأکید کرد: پایه و اساس کشور سرمایه های انسانی آن کشور است و شما قشر کارگر هم پایه و اساس و ستون اصلی اقتصاد کشور هستید.

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک فرمایید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار