خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

حضرت خدیجه(س) تمام اموال خود را در راه اسلام و مسلمین وقف کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: حضرت خدیجه(س) تمام اموال خود را در راه اسلام و مسلمین وقف کرد و چه خوب است که در این ایام ما نیز با تأسی از ایشان در کمک به محرومین و نیازمندان و شرکت در رزمایش کمک‌های مومنانه شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۲۳۶۰۸۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

حضرت خدیجه(س) تمام اموال خود را در راه اسلام و مسلمین وقف کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مسیح اله عبدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت به‌مناسبت رحلت اولین بانوی فرهیخته مسلمان حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: عظمت حضرت خدیجه(س) به اندازه‌ای است که زبان از بیان آن قاصر است.

وی ادامه داد: خداوند 10 ویژه گی به 10 زن برتر داده است که یکی از این زنان حضرت خدیجه(س) بوده و به ایشان صفت رضا داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: ائمه ما همگی به حضرت خدیجه(س) افتخار می‌کردند و در تمام زیارت‌نامه‌ها نیز حضرت خدیجه(س) آمده است و در وصف ایشان همین بس که پیامبر(ص) فرمودند «این مثل خدیجه» یعنی چه کسی می‌تواند مثل حضرت خدیجه باشد .

وی افزود: از خصوصیات و ویژگی‌های حضرت خدیجه(س) می‌توان به درایت و فهم ایشان، شجاعت، ایثار، فداکاری، صبر و بردباری ایشان و تحمل مشقات کرد.

عبدی گفت: مرحوم مامقانی در پایان کتاب مقیاس خود آورده که در زمان جاهلیت که عفت و حیا در آن جامعه معنایی نداشت حضرت خدیجه(س) پاک‌ترین و عفیف‌ترین زن عالم بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) تمام اموال خود را در راه اسلام و مسلمین وقف کرد و چه خوب است که در این ایام ما نیز با تأسی از ایشان در کمک به محرومین و نیازمندان و شرکت در رزمایش کمک‌های مومنانه شرکت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ادامه داد: مردم در برخورد با امور خیر سه نوع هستند، گروه اول کسانی هستند که از کار خیر بدشان می‌آید و از شرکت در کار خیر بیزار هستند، گروه دوم افرادی هستند که علاوه بر اینکه از کار خیر دوری می‌جویند دیگران را نیز از این کار باز می‌دارند و اما گروه سوم که در انجام کار خیر همیشه پیش قدم بوده و حتی در انجام این کار عجله می‌کنند و دیگران را نیز تشویق می‌کنند.

وی گفت: هدف ما نیز از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه این است که در وهله اول در زمره گروه سوم باشیم و در وهله دوم نیز به منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار