فرمانده سپاه سوادکو شمالی مطرح کرد

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی برای پرداخت اجاره بها/ اهدای ۱۲۰۰ بسته غذایی به نیازمندان

فرمانده سپاه سوادکو شمالی با اشاره به برگزاری اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مردم برای پرداخت اجاره بهای خانه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۵۵۲۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
احمد شعبانی در حاشیه اولین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه  گفتگو با خبرنگار بسیج در سوادکوه شمالی، از تهیه و توزیع بیش از ۵۰ هزاربسته بهداشتی و ۱۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان خبر داد و گفت:در راستای فرمان مقام معظم رهبری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه شهرستان سوادکوه شمالی با رمز یا صاحب الزمان (عج) آغاز شد.

فرمانده سپاه سوادکو شمالی هدف از این رزمایش راکمک به آسیب دیدگان کرونایی که کسب وکارشان را از دست دادند دانست و افزود:‌برخی از خانواده‌ها در دوران کرونا دچار خسارت معیشتی شدند که سپاه در ماه رمضان  آنهارا تحت حمایت خود قرار میدهد.

شعبانی در ادامه ضمن قدردانی از مردم، خیرین و مسئولین شهرستانی که به کمک قشرآسیب پذیر آمدند  یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وهمچنین منتخبین یازدهمین دوره مجلس برای دلجویی از نیازمندان اقدام کنند.

دبیر اجرایی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از نمایندگان فعلی و منتخب مردم خواست تا فرصت را از دست نداده و برای کمک به نیازمندان به مردم بپیوندند.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند، اعلام کرد:‌ مردم مومن و خیر شهرستان تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی و همچنین  ۲۰۰ میلیون ریال اجاره بهای خانه های برخی از نیازمندان را پرداخت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها