اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در کیار

رزمایش کمک مومنانه با محوریت ناحیه مقاومت بسیج، ادارات و مشارکت بالای مردم شهرستان کیار همچون سیل خروشان در راستای کمک به نیازمندان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۳۵۴۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت:بسیجیان وجهادگران این شهرستان از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا در میدان حاضر شدند و دوشادوش بهداشت ودرمان شهرستان ودیگر دستگاه های اجرایی درضدعفونی معابر واماکن، برپایی ایستگاه های کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان و غربالگری سلامت مشارکت و همکاری صمیمانه داشتند.

سرهنگ دوم پاسدار شیروان اسدی افزود: در مرحله دوم مقابله ملی با کرونا،  مردم شهرستان کیار با لبیک به ندای فرمانده معظم کل قوا مبنی بر کمک های مؤمنانه وارد عرصه شدند و با کمک های نقدی و تهیه بسته های غذایی در این امر خدا پسندانه شرکت نمودند.

اسدی اظهار کرد : در این رزمایش که با حضور امام جمعه شهرستان کیار برگزار شد، مواد غذایی در بسته های جداگانه شامل برنج، روغن، حبوبات و...،  آماده شد و به مناسبت ماه مبارک رمضان در بین قشر آسیب دیده بر اثر کرونا توزیع می گردد.

وی بادرخواست از آحاد مردم و خیران شهرستان کیار برای حمایت از نیازمندان در قالب کمک های مؤمنانه، گفت: در این مرحله از رزمایش 200 بسته معیشتی تحویل خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شد.

 

ارسال نظرات