خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۴۳۲۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

پیام فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسدارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت.

این پیام می‌افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمت رسانی به مردم در تمامی زمینه‌هاست. در روزها و سال‌های اخیر که شهرهای زیادی درگیر زلزله، سیل، رانش زمین، قطعی آب و برق و… شده‌ بودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور به موقع و موثر خود در مناطق سیل‌زده و زلزله زده آسیب‌ها را به حداقل رسانده و توانستند بسیاری از مردم گرفتار را نجات دهند.

بر اساس همين نگاه به سپاه و كاركرد‌هاي سپاه بود كه حضرت امام خميني (ره) فر‌مودند: «اگر سپاه نبود كشور هم نبود.» و «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

اکنون که در آستانه ۴۱ سالگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و همه شهدای گرانقدر انقلاب ، این مناسبت را به همه‌ی پاسدارن، پیشکسوتان وسربازان خصوصاً همکارانم در ناحیه نهاوند تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خداوند منان توفیق ‌و سرافرازی روزافزون این نهاد مقدس را در پیشبرد رسالت های عظیم خود خواهان و خواستارم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار