رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

شناسایی 10 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان

دکتر شیرانی گفت: با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۱۰ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۳۰۰ نفر می باشد.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۰۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار جدید بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در نخستین روز از اردیبهشت ماه سال 99 را تشریح کرد.

وی گفت: از شروع خطر اپیدمی تا کنون ۹۶۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

دکتر شیرانی با اشاره به اینکه تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی ۱۳۷۹ بوده، اظهار کرد:  تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل نیز ۲۵۴ نفر بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی ۳۳ نفر هستند و با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۱۰ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته ، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۳۰۰ نفر می باشد.

وی گفت: خوشبختانه طی ۲۴ساعت گذشته ، مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ گزارش نشده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به  این بیماری در استان همان به ۲۴ نفر می باشد.

گفتنی است؛ رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و بویژه در خانه ماندن بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تا ریشه کنی این بیماری منحوس به شمار می رود.

ارسال نظرات