مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

نمایش سریال تاراز از شبکه شما

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت:سریال «تاراز» همزمان با اول اردیبهشت از شبکه شما پخش می شود.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۹۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان،   یوسف افشارنیا گفت: مینی سریال «تاراز» از روز دوشنبه اول اردیبهشت هر شب ساعت 23 و تکرار آن ساعت 11:00 روز از شبکه شما در پنج قسمت 40 دقیقه ای به روی آنتن می رود.

وی با اشاره به پخش این مینی سریال از شبکه استانی سیمای جهان بین، پس از شبکه شما‌، افزود: یک فیلم تلویزیونی 90 دقیقه ای هم از این سریال برای پخش از شبکه‌های سراسری تدوین و آماده شده است.

علی اسیوند، حسین توشه، محمود مقامی، مینا نوروزی، سیما مطلبی، نیلوفر شهیدی، مرتضی رحیمی، مهدی سجادپور، اشرف شاه حسینی، حجت الله نجف پور، غلامعلی آسترکی، مرتضی کیوانداریان و  زهرا آقاحسینی از جمله بازیگران در این مینی سریال هستند‌.

همچنین پریسا پاسبان، ستاره کوه سختی، بهمن فراهانی، آرام یوسف نیا، مهرشاد نیکوه خواه، حمیدرضا تربتیان، صبا جمالپور و عبدالعلی برازش از دیگر بازیگرانی هستند که در این مینی‌ سریال‌ نقش آفرینی‌ می کنند‌.

حسن سلطانی مدیر تصویربرداری، حمید اسلامی مدیر صدابرداری، امید نصوحی مدیر تولید و مهدی دهقان تدوینگر این مینی سریال هستند.

مینی سریال «تاراز» روایت داستان زندگی جوانی به نام تاراز بختیاری استاد دانشگاه و متخصص نیروگاه برق است که برای اجرای طرحش به نیروگاهی در سوریه اعزام می شود و نیروگاه مورد حمله داعش قرار می گیرد.

تاراز برای نجات جان همکارانش، جان خود را به خطر می اندازد و مجروح می شود و پس از بازگشت به ایران در یک آسایشگاه جانبازان، با دختری به نام دُرنا مواجه می شود و در ادامه فیلم اتفاقات جالبی رقم می خورد.

این فیلم تلویزیونی به تهیه کنندگی مرتضی رحیمی، نویسندگی مهدی سجادپور و کارگردانی محمودرضا اسدی با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان به فرهنگ بومی، لباس و نمادهای محلی و قوم بختیاری پرداخته و در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در لوکیشن‌های متعدد از جمله دانشگاه علم و هنر، بیمارستان، نیروگاه برق و قلعه بارده ضبط شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار