فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کیار خبر داد:

برپایی قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در کیار

فرمانده ناحیه مقاومت کیار از اجرای رزمایش کمک مومنانه با هدف جهت دهی به کمک های مردمی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کیار در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه کیار گفت: قرارگاه پدافند زیستی به محوریت ناحیه مقاومت شهرستان کیار از بدو شیوع ویروس کرونا در استان فعال شده و ضمن آموزش و توجیه کارکنان، سالم سازی محیط با استفاده از امکانات گردان جنگ نوین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و ضدعفونی و پاکسازی معابر و اماکن انجام شد.

سرهنگ دوم پاسدار شیروان اسدی ، خاطرنشان کرد: سازمان دهی گروه های جهادی، برپایی ایستگاه های کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، کمک به غربالگری سلامت مردم، نظارت بر اماکن و بازار با کمک تیم های بسیج اصناف، برپایی کارگاه های تولید ماسک و ...، از فعالیت های ناحیه مقاومت شهرستان کیار در مقابله با ویروس منحوس کرونا و همکاری با ستاد ملی بسیج مبارزه با کروناست.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه بسیج از نیمه شعبان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش عمل به دستور مقام معظم رهبری جهت کمک به اقشار واصناف و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان کیار است.

اسدی گفت: این رزمایش از نیمه شعبان شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور تمام پایگاه ها و رده های اقشاری بسیج و با همدلی و همراهی ائمه جمعه و جماعات، ادارات، خیرین، دهیاری ها و شهرداری ها جهت ایجاد وحدت رویه در سطح شهرستان کیار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از اقدامات این قرارگاه افتتاح حساب با امضا فرمانده سپاه ناحیه کیار، فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان می باشد.

اسدی، خاطر نشان کرد: در این قرارگاه به دنبال کم کردن آسیب ها و مشکلات مردم خصوصاً مشکلات اقتصادی هستیم تا ان شا الله بتوانیم با کمک مومنانه ی مردم مشکلات و آلام نیازمندان را کاهش دهیم.

اسدی یکی از اهداف برگزاری این قرارگاه را جهت دهی به کمک های مردمی و رسیدگی بهتر به وضعیت معیشتی نیازمندان دانست.

 

ارسال نظرات