علی آزوغ
فرماندار شهرستان سامان خبر داد:

فراهم شدن زمینه تست کرونا در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان گفت: به منظور گسترش بیماریابی و مهار و کنترل ویروس کرونا، زمینه انجام تست سرپایی ویروس کرونا در این شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۲۳۲۸۷۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، کمال اکبریان در نشست ساماندهی مشارکت مردم در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان افزود: بررسی این نمونه‌گیری‌ها و اعلام نتیجه آن طی ۲۴ ساعت بعد، از سوی استان انجام می‌گیرد.

وی، کنترل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان را مطلوب دانست و گفت: مردم با همراهی و خودمراقبتی می‌توانند در غلبه بر این ویروس کمک بسزایی کنند.

اکبریان، اهتمام در تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: سامان به واسطه گردشگرپذیر بودن و طبیعت جذاب، سالانه میزبان مسافران بسیاری است اما از زمان اجرای فاصله‎گذاری اجتماعی تاکنون خودروی غیربومی اجازه ورود به این شهرستان را نداشته اند.

فرماندار شهرستان سامان به مردم این شهرستان توصیه کرد تا با کمتر شدن محدودیت‌ها، از تجمع در بازار خودداری کنند و در رعایت اصل خودمراقبتی اهتمام ویژه به کار گیرند.

اکبریان از تشکیل کارگروهی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان خبر داد و گفت: خانواده‌هایی که طی ۲ ماه گذشته به واسطه تعطیلی مشاغل و صنوف دچار آسیب شده‌اند از سوی شهرداری‎ها، دهیاری و شوراهای اسلامی شناسایی و کمک‌های جمع‌آوری در بین خانوارها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار