خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «قاسمی» همدان خبر داد

مشارکت 65 جهادگر حوزه شهید «قاسمی» در رزمایش دفاع بیولوژیک همدان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «قاسمی» همدان از مشارکت 65 نفر از جهادگران این حوزه در رزمایش دفاع بیولوژیک شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۳۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

مشارکت 65 جهادگر حوزه شهید «قاسمی» در رزمایش دفاع بیولوژیک همدانمحمد محمدی‌طالب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی در شهر همدان اظهار داشت: این رزمایش به منظور پیشگیری، کنترل و مبارزه با ویروس منحوس کرونا با همکاری قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و سپاه انصارالحسین(ع) برگزار و معابر و اماکن عمومی شهرهمدان گندزدایی و ضدعفونی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش که با رمز «یا امام رضا(ع)» برگزار شد،  65 نفر از بسیجیان حوزه شهید «قاسمی» نیز حضور داشتند و دوشادوش جهادگران این عرصه به فعالیت پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «قاسمی» همدان با اشاره به حضور تجهیزات و تکاوران تیپ انصارالرسول جوانرود کرمانشاه در این رزمایش افزود: با بهره‌گیری از توان تکاوران تیپ انصارالرسول و با مشارکت جهادگران حوزه شهید قاسمی توانستیم مناطق کوی امام خمینی(ره)، اسلامشهر، کوی کوثر، کوی رضوان، شهرک فرهنگیان، کوی صادقیه، کوی مطهری، کوی ولیعصر(عج) و شهرک الوند را به صورت کامل گندزدایی و ضدعفونی کنیم.

وی گفت: جهادگران حوزه شهید «قاسمی» تمام توان و سعی خود را در شکست کرونا به کار گرفته‌اند و امیدواریم که با دعای خیر مردم بتوانیم هر چه زودتر این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات