خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

فداکاری‌های شهید «سلگی» زبانزد جان بر کفان ایثار و اخلاص بود

فرماندار ویژه ملایر گفت: فداکاری‌های سردار شهید سلگی در طول جنگ هشت ساله زبانزد همرزمان و جان بر کفان ایثار و اخلاص بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

فداکاری‌های شهید «سلگی» زبانزد جان بر کفان ایثار و اخلاص بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت الله ولدی در دیدار با برادر شهید حاج میرزا محمد سلگی اظهار داشت: شهید حاج میرزا محمد سلگی همراه با همرزمانش افتخارات زیادی را در هشت سال جنگ تحمیلی آفریدند که در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شد.

وی افزود: حق این شهید والامقام طبق خواسته‌های او شهادت بود که البته ضایعه سختی برای مردم ولایت‌مدار استان همدان است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه هنوز عطر خاک مطهر سنگرهای هشت سال دفاع مقدس از پهنای سینه این دلاور جبهه‌های حق علیه باطل تراوش می‌کرد بیان کرد: جانباز سرافراز حاج میرزا سلگی از یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: فداکاری‌های سردار شهید سلگی در طول جنگ هشت ساله زبانزد همرزمان و جان بر کفان ایثار و اخلاص بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود.

ولدی افزود: آرزوی جان باختن در راه خدا همواره در دل شهید سلگی شعله می‌کشید و او با این شوق و تمنا در کارهای بزرگ پیش‌قدم می‌شد.

وی اظهار داشت: سردار شهید سلگی با احساس مسوولیت انقلابی، شجاعانه و فداکارانه در ترویج آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشید و در نهایت جان خود را برای تحقق این آرمان‌ها فدا کرد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: شهدای والامقامی همچون سردار شهید سلگی درس زندگی را به ما آموختند و به طور قطع راه آنها ادامه دارد.

وی همچنین ادامه راه شهدا را در گروی پیروی از مکتب اهل بیت(ع)، ماندن در خط ولایت فقیه و پیروی از آرمان‌ها و اهداف شهدا دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار