خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان خبر داد

برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی حوزه شهید مبارکی همدان در فضای مجازی

مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان از برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخ این حوزه در بستر فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۷۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی حوزه شهید مبارکی همدان در فضای مجازیجواد قاسم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نشست‌های روشنگری و بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخ حوزه شهید مبارکی همدان برای مقابله با شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‎شود.

وی افزود: با توجه به فراهم نبودن برگزاری کلاس‌های روشنگری و نیاز امروز برای آگاه‌سازی با توجه به حجم شایعات در فضای مجازی، با استفاده از بستر فضای مجازی برای پاسخگویی به سوالات از اساتید و هادیان سیاسی؛ در گروه‌ها استفاده می‌شود.

مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان عنوان کرد: بستر فضای مجازی می‌تواند در این برهه منبع فکری برای همه اقشار مختلف مردم باشد و ذهنیت افراد تابع این فضا هست و افراد مطالب این فضا را به راحتی می‌پذیرند که این امر اهمیت بالای بهره‌مندی از این بستر را می‌رساند.

وی ادامه داد: حوزه شهید مبارکی همدان با بهره‌مندی از این بستر و برای روشنگری اقدام به دعوت از اساتید و پاسخگویی به شبهات، سوالات و پرسش و پاسخ بین اساتید و بسیجیان می‌کند.

قاسم‌آباد با بیان اینکه بهره‌گیری از بستر فضای مجازی تبدیل به رقابت بین کشورها شده است، گفت: با توجه به اینکه سرعت نشر اخبار در این بستر بسیار بالا است باید در این برهه برای روشنگری از این بستر استفاده لازم را برد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات