خبرهای داغ:

راه‌اندازی مرکز مشاوره مجازی کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا در شاهرود

مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از راه‌اندازی مرکز مشاوره مجازی کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۵۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره مجازی غیر حضوری و رایگان برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا در شاهرود خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه پیامد‌های روانی و اجتماعی حوادث و بلایا پس از فروکش آن حوادث خود را نمایان می‌کنند لذا با کمک واحد مشاوره وستادامور مجازی این موسسه فرهنگی این مرکز راه‌اندازی شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: هدف از مشاوره و حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث غیر مترقبه کمک به گروه‌های آسیب‌پذیر و واکنش‌های افراد پس از حوادث است.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان، خاطر نشان کرد: در این شرایط مشاوران و اساتید مرتبط می‌توانند با مداخله و مشاوره اجتماعی تسکینی برای درد‌های مردم باشند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ارتباط با مشاورین در زندگی مردم‌نهادینه شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.
دکتر ابراهیمی تصریح کرد: این مرکز با هدف مقابله با ویروس کرونا و کاهش استرس و اضطراب و همچنین مشکلاتی که ممکن است با یکجا نشینی برای افراد به وجود بیاید فعالیت خواهد کرد.
ابراهیمی افزود: موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در سال ۱۳۹۰ اولین مرکز مشاوره مجازی امور فرهنگی و اجتماعی را در سطح کشور راه اندازی نموده است که این مرکز مشاوره مجازی بصورت شبانه روزی و رایگان در حال خدمت رسانی می‌باشد.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۳۳۲۲۲۷۲۴۹ تماس و یا ازطریق برنامه‌های ایتا، سروش، واتساپ و تلگرام باشماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ ارتباط بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار