خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

شهید سلگی در منش و اخلاق و تقوا و پرهیزکاری الگو بود

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: شهید سلگی در منش و اخلاق و در تقوا و پرهیزکاری الگویی بود در مقابل دیدگان ما که از دست دادن ایشان، داغ شهادت سردار همدانی و سردار سلیمانی را دوباره برای ما زنده کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۲۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

شهید سلگی در منش و اخلاق و تقوا و پرهیزکاری الگو بودسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جانباز سرافراز، سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» اظهار داشت: سردار «حاج میرزا محمدسلگی» از مبارزان و مجاهدان و جانبازان دوران دفاع مقدس بود که پس از پایان جنگ هم در راه جهاد فرهنگی در میدان مبارزه قرار داشت که از نمونه های آن تألیف کتاب و سخنرانی‌های اثرگذار ایشان در مراسمات مختلف بود.

وی افزود: ما امروز یکی از رزمندگان معنوی و یکی از شهدای زنده کشور را از دست دادیم که هرگاه ایشان را می‌دیدیم یاد شهدا در خاطر ما زنده می‌شد و حقیقتاً ایشان انسانی وارسته و از مردان بزرگ کشور و از افتخارات استان همدان بود که به یاران شهیدش پیوست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: شهید سلگی در منش و اخلاق و در تقوا و پرهیزکاری الگویی بود در مقابل دیدگان ما که از دست دادن ایشان، داغ شهادت سردار همدانی و سردار سلیمانی را دوباره برای ما زنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم راه ایشان را در میدان‌های مبارزاتی که ایشان هموار کردند ادامه دهیم.

بقایی گفت: این مصیبت بزرگ را خدمت مردم مومن و شریف ایران به خصوص مردم مجاهد و دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خانواده ایشان بقای عمر و صبر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار