با پیگیری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

ارسال هدایای رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم استان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از ارسال یکهزار و ۲۰۰ سبد مواد غذایی اهدایی از طرف رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۱۳۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  یک هزار و ۲۰۰ سبد غذایی اهدایی از طرف رهبر معظم انقلاب با هماهنگی‌های حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم و صعب العبور استان درمنطقه موگویی، بازفت و دیناران ارسال شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: این استان روستا‌های محروم و صعب‌العبور زیادی دارد، از جمله روستا‌های منطقه موگویی، و مناطقی در بازفت و دیناران که مردم به خاطر سخت بودن دسترسی به شهر‌ها از نظر معیشتی در مضیقه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی تیم‌های ارزیابی، نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشته و توصیف این روستا‌ها به همراه گزارشی از شرایط معیشتی و زندگی سخت این مردم به ایشان ارائه شد که ایشان هم بودجه مورد نیاز برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در این مناطق اختصاص دادند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: این کمک‌ها به صورت یک هزار و ۲۰۰ سبد مواد غذایی به ارزش تقریبی هر سبد پنج میلیون ریال آماده و با ۲۸ دستگاه خودروی کمک دار به این مناطق ارسال شد.

وی ادامه داد: امیدواریم که هرچه زودتر راه‌های این مناطق باز و شرایط زندگی مردم بهتر شود که این تحقق این مسئله همت تمامی مردم و مسئولان را می‌طلبد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار