ثبت افزون بر دو هزار شکایت مردمی درستادخبری 124

مردم چهارمحال و بختیاری افزون بر دو هزار مرتبه باستادخبری 124 تماس برقرار کردند.
کد خبر: ۹۲۲۴۱۰۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول ستاد خبری 124 سازمان صمت استان گفت: بمنظور جلوگیری از اجحاف و سوء استفاده در حق مردم، ستاد خبری 124 بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می کند.

سعادت اله حسن زاده افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری امسال تاکنون دو هزار و 154 مورد شکایت از روند خدمات رسانی اصناف را از طریق سامانه های ارتباطی 124 ثبت کرده اند.

وی گفت: از این تعداد شکایات دو هزار و116 مورد قابل بررسی بوده است که در این مدت 500 مورد رسیدگی و 347 مورد با جلب رضایت شاکی مختومه شده است.

وی همچنین گفت: مردم از روش های موجود شامل تلفن گویای 124 و سامانه ثبت شکایات 124وهمچنین بصورت حضوری می توانندشکایات خود را طرح کنند.

وی گفت:پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور مشارکت مردم در اعلام تخلفات صنفی از طریق ستاد خبری 124 دو برابر شده است.

رستمی گفت: روزانه 85 قلم کالای اساسی سبد خانوار مردم رصد می شود که در روزهای اخیر نرخ 13 قلم کالا کاهشی گزارش شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 34 هزار و 988 واحد های صنفی استان بازرسی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار