خبرهای داغ:
معاون شهردار همدان:

معابر و مبلمان شهری همدان روزانه در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: به منظور رفع آلایندگی‌ها و کنترل شیوع ویروس کرونا، تمامی معابر، تأسیسات و مبلمان شهری نیز به طور روزانه و مستمر از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۳۷۴۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

معابر و مبلمان شهری همدان روزانه در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وحید علی ضمیر در مراسم آغاز طرح استقبال از بهار بابیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود، اظهار داشت: طرح پاکسازی معابر سطح شهر از ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان و به منظور استقبال از بهار اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح با همکاری نیروهای خدمات شهری در رفت و روب و جمع آوری زباله معابر، فضای سبز و پارک‌ها، جلوگیری از سد معابر عمومی، اکیپ رفع نواقص، تأسیسات و دیگر نیروها به منظور پاکسازی، زیباسازی شهر، رفع موانع و با برنامه ریزی منسجم و تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای شهرداری اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار همدان اضافه کرد: شهرداری همدان در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و حدود ٢ هزار نفر نیروی خدماتی و نظارتی پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی کردن معابر شهری، لایروبی جوی‌های روباز، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها را به طور مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: نیروهای فنی نیز در خیابان حاضر می‌شوند و کار لکه‌گیری آسفالت، ترمیم جالیز و پیاده روها را انجام می‌دهند.

علی ضمیر با بیان اینکه این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار می‌شود، بیان کرد: پویش «من یک پاکبانم» نیز در راستای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور رفع آلایندگی‌ها و کنترل شیوع ویروس کرونا، تمامی معابر، تأسیسات و مبلمان شهری نیز به طور روزانه و مستمر از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر ادامه خواهد داشت، افزود: گندزدایی و ضدعفونی شهر توسط شهرداری به معنی نداشتن خطر و حضور عادی مردم در خیابان‌ها نیست و انتظار است مردم به جز موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند و به پویش در «منزل بمانیم» توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات