با دستور استاندار؛

لغو مرخصی مدیران چهارمحال و بختیاری تا پایان فروردین99

استاندار چهارمحال و بختیاری از لغو تمامی مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان تا پایان فروردین‌ماه خبر داد و گفت: مدیران در صورت ضرورت برای درخواست مرخصی باید با هماهنگی نسبت به انتخاب جانشین اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۲۳۱۴۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری در خصوص کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، اظهار کرد: اختیارات لازم به فرمانداران شهرستان‌ها داده شده است تا در صورت لزوم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به ساعات آغاز به کار ادارات در این ایام، افزود: در حال حاضر ساعات آغاز به کار ادارات ساعت ۹ صبح است در صورت نیاز به تغییر این ساعت در جلسات آینده ستاد پیشگیری از کرونا ویروس تصمیم‌گیری و به ادارات ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی کمپ‌های گردشکری، اسکان موقت مسافران، برپایی چادرها در پارک‌ها ممنوع است و هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافران کنند.

استاندار تاکید کرد: مهمانان نوروزی در استان کنترل و در صورت لزوم قرنطینه شده و همچنین هر گونه نشست عمومی بدون مجوز ممنوع خواهد بود.

عباسی از لغو تمامی مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری تا پایان فروردین‌ماه خبر و توضیح داد: مدیران در صورت ضرورت برای درخواست مرخصی باید با هماهنگی نسبت به انتخاب جانشین اقدام کنند، این تصمیم برای شرایط بحرانی آینده در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تأمین و ذخیره‌سازی اقلام خوراکی و بهداشتی مردم، گفت: باید تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای این موضوع صورت بگیرد تا در آینده و در هر شرایطی با مشکل تأمین اقلام اولیه مواجه نشویم.

وی یادآور شد: تمامی کتابخانه‌ها، مدارس، کلاس‌های آموزشی، سالن‌های ورزشی، سالن‌های مطالعه خصوصی و تمامی مکان‌هایی که امکان تجمع افراد وجود دارد تا اطلاع ثانوی تعطیل است و با متخلفان برخورد می‌شود.

عباسی با اشاره به شناسایی هرچه سریعتر انبارهای احتکاری در سطح چهارمحال و بختیاری، تأکید کرد: با محتکران اقلام بهداشتی با شدت برخورد شود و اقلام احتکاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و شبکه توزیع قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کمبود ماسک و برخی از اقلام بهداشتی در سطح بازار، توضیح داد: در حال حاضر در شرایط خاصی قرار داریم، بنابراین اولویت ما اختصاص این اقلام به کادر درمانی و پزشکی است، همچنین نیاز است سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های بازرسی نسبت به تشدید نظارت و بازرسی از مراکز عرضه اقلام دارویی و بهداشتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امن‌ترین مکان برای افراد خانه است، عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود حتی‌الامکان تا  ۱۰ روز آینده در خانه بمانند و از تردد در مکان‌های عمومی خودداری کنند.

عباسی در پایان با تأکید بر حفظ آرامش در جامعه، توصیه کرد: نباید اجازه دهیم نگرانی به جامعه منتقل شود، ایثار و فداکاری در شرایط فعلی معنا پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار