توزیع سبد غذایی بین نیازمندان استان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۵۰ سبد غذایی در بین مددجویان ساکن مناطق محروم استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۳۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مهرداد شریف پور بابیان اینکه شناسایی، بررسی شرایط و امکانات موجود در مناطق محروم و بهبود وضعیت زندگی ساکنان این مناطق از رویکردهای کمیته امداد است، بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده ۱۱۵۰ خانوار ساکن مناطق کوهرنگ، بازفت، میانکوه و منج نیازمند دریافت سبد غذایی بوده‌اند.

وی افزود: این سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، سویا و روغن مایع بوده‌اند که ارزش آنها معادل ۳۰۰ میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به توزیع سبد غذایی در بین کودکان تحت حمایت طرح همسفره ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان برای خرید مواد غذایی به ۲۲۲۹ کودک اختصاص یافته است.

شریف پور خاطرنشان کرد: در طرح همسفره مواد غذایی مورد نیاز کودکان زیر ۶ سال که والدین آنها از توانایی مالی کافی برخوردار نیستند، تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به کودکان نیازمند به آدرس سایت hamsofreh.ir و یا ادارت کمیته امداد در سراسر استان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار