خبرهای داغ:
نخبه برتر قرآنی شهر بن:

بركت اصلی حفظ قرآن، انس گرفتن با كلام الهی است

نخبه قرآنی شهر بن گفت: حفظ قرآن را در راستای لبيك به فرمايش امام خامنه ای مد ظله العالی مبنی بر لزوم تربيت 10 ميليون حافظ قرآن در كشور شروع کردم.
کد خبر: ۹۲۲۱۴۶۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، خواهر بسيجي ليلا نادري ، كارشناس ارشد تفسير قرآن كريم و حافظ 10 جزء از قرآن و داراي چندين رتبه برتر در مسابقات استاني و كشوري اظهار داشت: بركت اصلي حفظ قرآن كريم انس گرفتن با كلام الهي است زيرا بنا بر فرمايشات معصومين عليهم السلام حفظ قرآن باعث مي شود، كه اين آيات نوراني با گوشت و خون انسان آميخته گردد و در اين دنيا كه مشكلات زيادي اعم از فردي و اجتماعي و سياسي و فرهنگي گريبانگير جوامع شده است، حافظ قرآن را از اين آسيبها در امان بماند.

وي انگيزه خود از حفظ قرآن را ياد گرفتن معارف اسلامي و به كارگيري قرآن در زندگي و لبيك به فرمايش امام خامنه اي مد ظله العالي مبني بر لزوم تربيت 10 ميليون حافظ قرآن در كشور بيان كرده و افزود: علاوه بر حفظ قرآن بايد به عمل به فرامين اين كتاب مقدس نيز توجه نمود تا حفظ با عمل توام گردد و اثر واقعي خود را بر فرد حافظ و جامعه بگذارد.

اين حافظ بسيجي ادامه داد: يكي از مهمترين دستورات خداوند متعال توصيه به حفظ حجاب است، زيرا حجاب دستوري است كه بسياري از آثار و بركات آن نه تنها بر مسلمانان بلكه بر بسياري از افراد حق پذير غير مسلمان نيز آشكار شده است و اين امري است كه تنها مختص به دين اسلام نيست بلكه ساير اديان الهي نيز بر اين امر مهم تاكيد دارند.

كارشناس ارشد علوم قرآن و حديث تاكيد كرد: بانوان مي توانند ضمن حفظ حجاب در فعاليتهاي مختلف سياسي و اجتماعي و علمي حضور داشته باشند و در پناه حجاب كه يادگار حضرت زهرا سلام الله عليها است نسلي انقلابي را تربيت كنند كه ادمه دهنده راه شهدا باشند و سربازان خوبي را براي حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف باشند.

گفتني است اين خواهر بسيجي هم اكنون به عنوان مربي حلقات صالحين در پايگاههاي مقاومت بسيج شهر بن فعاليت دارد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار