خبرهای داغ:
در راستای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفت

تمدید تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های همدان تا 8 اسفند

روابط عمومی استانداری همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مدارس و دانشگاه‌های این استان تا هشتم اسفند تعطیل است.
کد خبر: ۹۲۲۰۶۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

تمدید تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های همدان تا 8 اسفند ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی استانداری همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مدارس و دانشگاه‌های این استان تا هشتم اسفند تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا و اهتمام به سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های محترم هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد.

در ادامه عنوان شده است: در این استان همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی (صرفا کلاس‌های آموزشی)، علمی، آزاد و زبان تا هشتم اسفندماه ۱۳۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر در سراسر استان همدان تعطیل اعلام می‌شود.

شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای ۳۸۸۸۸ دریافت کنند.

همچنین تعطیلی مدارس از کانال آموزش و پرورش استان در پیام رسان سروش به آدرس hmdedunews@ نیز اطلاع رسانی می‌شود.

یادآوری می‌شود دانشگاه علوم پزشکی همدان روز شنبه هفته جاری اعلام کرده است که موارد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تایید آزمایش به صورت روزانه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات