خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه مد و لباس در شاهرود

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) وگرامیداشت مقام زن، نمایشگاه مد و لباس در شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۵۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
افتتاح نمایشگاه مد و لباس در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)، نمایشگاه مد ولباس اسلامی درنگارخانه سیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و امام جمعه موقت و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان شاهرود افتتاح شد.
رضا مهدیان، با اشاره فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام زن و برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در شاهرود افزود: امروز انتخاب پوشاک مناسب یکی از دغدغه‌های مهم بالاخص بانوان ایرانی بوده است.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت:انتخاب پوشش که هم حافظ گوهر عفاف و هم حضور موثر اجتماعی بانوان باشد تبدیل به یک مشکل بزرگ برای آن‌ها شده است.
نادر فخری، معاون استاندار وفرماندار شهرستان شاهرود دراین مراسم گفت:حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و لزوم رونق تولید کالا‌های داخلی از جمله دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است و ایشان بارها، ذیل بحث اقتصاد مقاومتی به این موضوع اشاره کرده اند و در بیانیه گام دوم نیز نسبت به اینکه چشم امیدشان به جوانان است، تاکید ورزیده‌اند.
وی افزود:برپایی این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود افرادی که تاکنون از کالا‌های عفاف و حجاب استفاده نکرده‌اند، به سبب طراحی‌های خوب، مدل‌های متنوع و رنگ بندی‌های زیبای این کالاها، به استفاده از لباس‌های پوشیده ترغیب شوند و به تدریج، این فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب کشور انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها