خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از مسیر انقلاب قطعی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از مسیر انقلاب قطعی است، گفت: ما هر چه داریم از مسیر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن است.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۲۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از مسیر انقلاب قطعی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی آقا محمدی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و در جمع مردم ملایر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و شکوه است.

وی با بیان اینکه پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از مسیر انقلاب قطعی است، گفت: ما هر چه داریم از مسیر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: باید مهیا شویم، چراکه نبرد بزرگ و ظهور نزدیک است و باید با قرآن مانوس‌تر شویم.

وی تصریح کرد: آنچه امروز برای نظام و ملت به دست آمده، حاصل تلاش‌های جمعی مردم ایران است.

آقامحمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار «حاج قاسم سلیمانی» عنوان کرد: این سردار بزرگ اسلام ابتدا جذب انقلاب شد و انقلاب از او سرداری ساخت که رییس جمهوری آمریکا همچون یک ابرقدرت با او همآورد می‌شود.

وی ادامه داد: همآوردی رییس جمهوری آمریکا با سردار «سلیمانی» از روی ترس بود نه مردانه و در دل شب با همه ابزار و وسایل و هلی‌کوپتر به او حمله کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: ایران اسلامی به درجه‌ای از عظمت و قدرت رسیده که در مقابل قدرت اول دنیا می‌ایستد و سپاه پاسداران سیلی محکمی به آنان می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: این عظمت و قدرت ایران با دست خالی حاصل شده و به اراده‌ای قوی تبدیل شده که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار