درشهرستان بن برگزارشد؛

جشن انقلاب و چهلم شهادت سردار دلها

به همت مربيان طرح شهيد بهنام محمدي حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ثارالله و معلمان و دانش آموزان مدرسه فدك شهر بن، جشن41سالگی انقلاب و چهلم روز شهادت سپهبد حاج قاسم سليماني در اين آموزشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۴۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ حجت الاسلام صادق نيكنام در جمع اين دانش آموزان بسيجي گفت: در فرصتي كه جشنهاي دهه فجر به وجود آورده است لازم است دستاوردهاي انقلاب اسلامي تبيين شود زيرا بازگو كردن اين دستاوردها براي نسل جوان باعث مي شود كه آنها با نعمت هاي انقلاب اسلامي آشنا شوند و شكر اين نعمت را به جا آورند و مشمول اين آيه كه مي فرمايد« و ان شكرتم لازيدنّكم» قرار گيرند.

کارشناس مسایل مذهبی اظهار داشت: هيچ كدام از سلاطين قاجار و پهلوي اين افتخار را ندارند كه بتوانند ادعا كنند كه مرزهاي ايران را حفظ كردند زيرا قاجارها  با قراردادهاي ننگين قسمت هاي زيادي از كشور را از دست دادند و پهلوي ها نيز علاوه بر از دست دادن بحرين، كشور را محل تاخت و تاز بيگانگان تبدیل کردند ولي انقلاب اسلامي به واسطه رهبري امام خميني رحمه الله عليه و ايستادگي مردم اجازه نداد حتي يك وجب از خاك كشور جدا شود.

وي افزود: انقلاب اسلامي در زماني پيروز شد كه ملت هاي مستضعف كاملا زير يوغ استكبار جهاني بودند و مستكبران همه را به بردگي خود در آورده بودند ولي با پيروزي اين انقلاب جايگاه ايران در دنيا ارتقاء پيدا كرد و ايران به الگويي براي ملت هاي آزادي خواه در سراسر جهان، خصوصا منطقه غرب آسيا مبدل شد.

اين مقام مسئول ادامه داد: معجزه انقلاب اسلامي اين بود كه اسلام را به صحنه اصلي جامعه برگرداند و با مديريت جهادي و انقلابي سبب رشد علمي چشمگيري در كشور شد و جايگاه علمي ايران را در دنيا بسيار ارتقاء داد در حاليكه در دوران پهلوي ما كاملا از قافله علمي دنيا عقب مانده بوديم.

گفتني است : در اين برنامه از برگزيدگان طرح شهيد بهنام محمدي و همچنين 30 نفر از دانش آموزان با معدل بالاي 19 تجليل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار