خبرهای داغ:

امروز همه دنبال اخراج آمریکا از منطقه هستند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز همه دنبال اخراج آمریکا از منطقه هستند، گفت: اخراج آمریکا از منطقه بسیار مهم است و این اتفاق رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۱۴۸۳۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
امروز همه دنبال اخراج آمریکا از منطقه هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمید دامغانی در گردهمایی مسؤولان بسیج اقشار شاهرود، به اقدام آمریکایی‌ها برای ترور سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: در مراسم تشییع این سردار بزرگ اسلام، برانگیختگی عمومی ایجاد و عزم منطقه‌ای و ملی برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه آغاز شد.
وی تصریح کرد: این اقدام را باید «انقلاب سوم» در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران که انقلاب‌های اول و دوم بود، دانست؛ اخراج آمریکا از منطقه بسیار مهم است و یقین بدانید این اتفاق رقم خواهد خورد.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: با ترور سردار سلیمانی، پایان کار آمریکا در منطقه آغاز و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک شد.
دامغانی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، انحطاط تاریخی طولانی‌مدت در ایران پایان یافت و کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفت؛ حکومت، مردم‌پایه شد و ثبات، امنیت، عزت و اقتدار برای مردم، انقلاب و نظام رقم خورد.
وی افزود: امروز در معادلات جهانی و منطقه‌ای، انقلاب اسلامی مقابل نظام سلطه ایستاده و بعثت دوباره اسلام رقم خورده است.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد دین است که باعث حرکت ملت‌ها، ایجاد عزت، استقلال و اقتدار می‌شود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، امیدی در منطقه زنده شد و گروه‌های آزادی‌خواه جهان امیدوار شدند.
دامغانی بیان کرد: در سوی دیگر جهان، استکبار و قلدر‌های عالم این انقلاب را خار چشم خود می‌دانند؛ چراکه دوگانه اسلام و استکبار رخ داد و انقلاب اسلامی تمام راهبرد‌های استکبار را به چالش کشید و آن‌ها را زمین‌گیر کرد.
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز همه دنبال اخراج آمریکا از منطقه هستند و مرز‌های انقلاب اسلامی در نزدیکی مرز‌های جغرافیایی رژیم صهیونیستی قرار دارد، افزود: امروز استکبار جهانی، ائتلاف‌های بین‌المللی بزرگی را برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی ایجاد کرده است؛ اما شکست می‌خورد.
دامغانی ادامه داد: امروز هر نقطه‌ای از منطقه ظرفیتی برای ضربه زدن به آمریکا شده و تمام راهبرد‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته شکست خورده و هیمنه آمریکا فروریخته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار