فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد:

بزرگداشت دهه فجر با یکهزار برنامه در سپاه چهارمحال و بختیاری

سردار اکبری از برگزاری یکهزار و 50 عنوان برنامه در 56 محور به مناسبت ایام الله دهه فجر در رده های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۴۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر با شعار" انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری افزود: با مشارکت اقشار مختلف بسیج و همراهی آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری، برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف استان برگزار می گردد.

وی گفت: یکهزار و 50 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در 56محور کلی با تلاش شبانه روزی بسیجیان در نواحی مقاومت، حوزه ها و پایگاه های بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

سردار اکبری، افزود: این برنامه ها از 12 بهمن با رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در سراسر استان شروع شده و ان شاءالله با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ادامه می یابد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، اعزام گروه های جهادی و محرومیت زدایی و تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق کمتر برخوردار، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات علمی، ورزشی، فرهنگی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله، افتتاح پروژه های عمرانی و کارگاه های اقتصاد مقاومتی، یادواره های شهدا و همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر در رده های سپاه و بسیج استان است.

وی، گفت: دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب و تداوم آن، عصر شعر با عنوان "سلیمانی می شویم"، افتتاح خانه نیازمندان، جلسه مجمع خیرین عشایر استان ، اختتامیه جشنواره ابوذر، میقات صالحین بسیج در میعادگاه های نماز عبادی سیاسی جمعه، همایش بانوی انقلابی(دختران حاج قاسم)، همایش کشاورزی سالم به همت بسیج مهندسین کشاورزی، یادواره شهدای اصناف و ... از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت دهه فجر با حضور بسیجیان استان می باشد.

سردار اکبری همچنین از برگزاری همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و بزرگداشت سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه خبر داد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پایان از همه بسیجیان و پاسداران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور یکپارچه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و جشن عید انقلاب دعوت کرد.

ارسال نظرات