نویسنده کتاب هفتاد و دومین غواص:

همدان از پرکارترین استان‌ها در زمینه تولید محتوای دفاع مقدس است

نویسنده کتاب هفتاد و دومین غواص گفت: برای استان فعال و فرهنگی همچون همدان که پرکارترین استان‌ها در نویسندگی و تولید محتوای دفاع مقدس است، مجموع نویسندگان آن از مجموع انگشتان دست کمتر است و چگونه می‌توان این همه آینه را تابانید و از همه این بزرگی‌ها و حماسه‌ها گفت.
کد خبر: ۹۲۱۴۱۹۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

همدان از پرکارترین استان‌ها در زمینه فرهنگی و تولید محتوای دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید حسام در آئین رونمایی از کتاب هفتاد و دومین غواص، ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: برای صحبت کردن از ۸ هزار شهید در سالیان دفاع مقدس در قالب کتاب، شاید زمان و مجال عمر به هیچ نویسنده‌ای فرصت ندهد.

وی افزود: برای استان فعال و فرهنگی همچون همدان که پرکارترین استان‌ها در نویسندگی و تولید محتوای دفاع مقدس است،  مجموع نویسندگان آن از مجموع انگشتان دست کمتر است و چگونه می‌توان این همه آینه را تابانید و از همه این بزرگی‌ها و حماسه‌ها گفت.

نویسنده کتاب هفتاد و دومین غواص اضافه کرد: چندین سال است که دنبال سوژه‌هایی هستیم و اولین گام برای رسیدن و بزرگ شدن این بود که آنها خودشان را ببینند و اولین شهید، شهید «شمسی پور» بود سپس «علی خوش لفظ» و... بود و حالا نوبت به «کریم مطهری» رسید.

وی گفت: همه اینها یک فصل مشترک دارند و داشتند و در حد دیدن و شنیدن تاریخ شفاهی است و از شهدا بگویند تا ادای دین در تاریخ اسلام و به بسیاری از شهدای بزرگ شود.

حسام بیان کرد: شروع کار با حوزه هنری بود خاطرات می‌رسید و مصاحبه‌ها بازخوانی می‌شد که بتوانیم مطالب خوبی برای کتاب ارائه دهیم.

وی افزود: از جهت اخلاص، همزمان هرچه در کتاب می‌خوانیم به شهید «علی چیت سازیان» ختم می‌شود.

نویسنده کتاب هفتاد و دومین غواص ابراز داشت: این کتاب به نظر می‌رسد یک دایرة المعارفی در بیان راوی کتاب بوده است شاید بتواند ادای دینی به شهدا باشد که همانند رزمندگان غواص به میدان آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار