نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایستادگی ضرورت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: شهداء به دشمن امتیاز ندادند و ایستادند و این ضرورت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۱۳۱۷۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین گرامی داشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای اصناف و بازاریان استان چهارمحال و بختیاری با عنوان کاسب امین در شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای اصناف و سردار حاج قاسم سلیمانی و تبریک دهه فجر، گفت: دشمن روز به روز در دنیا عقب رفته؛ ولی ما پیشرفت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: 41سال برنامه دشمن عقب راندن ما بوده، ولی به حول و قوه الهی در تمام عرصه ها جلو رفتیم و دنیا به ما افتخار می کند.

وی ادامه داد: مقاومت در جهان جایگاه قوی پیدا کرده و ارزش ها هر روز پررنگ تر می شود. نکته اصلی این است، که باید قدردان و شکرگزار نعمت های الهی باشیم.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: باید بدانیم پشتوانه ما خداست و با عنایت خداوند تبارک و تعالی حرکت می کنیم. باید بنده خدا باشیم. یاد شهدا را زنده نگه داریم و ایستادگی و دشمن ستیزی آنها را در جامعه پررنگ کنیم.

وی گفت: شهداء به دشمن امتیاز ندادند و ایستادند و این ضرورت انقلاب اسلامی است.

گفتنی است: مداحی، پخش کلیپ و نماهنگ و رونمایی از کتاب کاسب امین، همچنین سخنرانی مسئول سازمان بسیج اصناف کشور از دیگر برنامه های یادواره شهدای اصناف و بازار استان چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، در حسینیه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار