در گفتگو با بسيج عنوان شد:

انقلاب اسلامی باعث تزلزل حکومت های مادی شد

حجت الاسلام قربانی، تحقق بیانیه گام دوم را راه قوی شدن برابر دشمن دانست و گفت: انقلاب اسلامی باعث تزلزل پایه های قدرت حکومت های مادی شد.
کد خبر: ۹۲۱۳۱۵۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، حجت الاسلام قربانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرا رسیدن چهل ویکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:‌ انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی والهی بود که به رهبری یک عالم و مرجع دینی به وقوع پیوست.

وی افزود:انقلاب اسلامی باعث شد حکومت های مادی دنیا پایه های قدرتشان متزلزل شود و روز به روز ریشه های این نظام مستحکم تر شود وبه همان  اندازه افول قدرت های مستکبر را می بینیم.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج کیار گفت: یکی از عواملی که باعث شد این انقلاب به وجود بیاید؛  وجود سه عنصر بسیار مهم مکتب، رهبری و حضور مردم بود و همین سه عامل در ادامه مسیر و ماندگاری انقلاب بسیار موثر می باشد.

وي ادامه داد: راه مقابله با توطئه های دشمنان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری قوی شدن در عرصه های مختلف می باشد و اگر می خواهیم در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و... در مقابل آمریکا بایستیم باید این مولفه ها را قوی بکنیم.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی خاطرنشان کرد: راه قوی شدن در برابر دشمن؛ پیروی از راه امام و رهبری  و تلاش در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می باشد.

حجت الاسلام قربانی  ادامه داد: اگر مشاهده می کنیم که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دل همه مستضعفان و آزادی خواهان دنیا و خار چشم دشمنان شد به خاطر اطاعت از امام و رهبری می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار