خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت دهه فجر

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروز انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۲۲۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروز انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دهه فجر، طلیعه جاودانگی عزت، غیرت، شکوهمندی و منشأ تحولات بنیادین در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

انقلاب اسلامی با الهام‌بخشی به ملت‌های جهان و ارائه تصویری کارآمد از دین، به عنوان پدیده‌ای معنوی پویا توانست نقش آموزه‌ها و اعتقادات دینی را در قالب منبع معرفتی و راهنمای زندگی فردی _ اجتماعی_ سیاسی به منصه ظهور برساند و اسلام عزیز را به عنواکن پرچم معنوی مبارزه برای رفع  استیلای مستکبران، فراروی بشریت قرار دهد.

اساس نظام جمهوری اسلامی، تکیه بر ارزش‌های دینی و نفی سیاست‌های یک جانبه قدرت‌های جهانی و تعیین سرنوشت ملت‌ها به دست خود است. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انحصارگرایی در عرصه روابط بین الملل در هم شکست و با الگوسازی موجود، ایفاگر نقش‌های سرنوشت ساز و مهم همچون مبارزه با تروریسم شد.

ایران مقتدر، امسال چهل و یکمین دهه فجر را در حالی جشن می‌گیرد که فرمانده جبهه مقاومت و جهاد، سردار «حاج قاسم سلیمانی»، دیگر در بین ما نیست اما با عروج آسمانیش، به عزت و اقتدار این نظام اسلامی، قوایی مضاعف افزود و سیر صعودی به سمت حکومت و تمدن اسلامی را سرعت بخشید.

ما سپاهیان سپاه انصار الحسین( ع) همدان ضمن افتخار به وجود حماسه‌سازان شهیدی چون «آیت الله مدنی» و «حاج حسین همدانی»ها، معتقدیم که یک ملت حتی با دست خالی می‌تواند منشأ تغییرات بزرگ در معادلات و محاسبات قدرت‌های جهانی شود و این  جمهوری اسلامی با تکیه بر قدرت مردم، استقلال ایران را نهادینه ساخت، همانطور که بسیاری از کارشناسان بر این باورند که از نظر پدیداری و جنبه‌های ماندگاری و تآثیرگذاری، انقلابی منحصر به فرد است و هر روز بر دامنه تأثیرگذاری خود می‌افزاید، اینک اعلام میداریم که حضور ارزشمند مردم انقلابی همدان در برنامه های روزشمار دهه فجر و در تتمه پرمعنای آن، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، با لبیک‌گویی به ندای رهبر انقلابی خود، امام خامنه‌ای( مدظله العالی)، حماسه‌ای دیگر را در صفحه زرین این دیار رقم خواهد زد و سیلی محکم‌تری به رخ جهانخواران خواهد  نواخت.

امیدواریم این حرکت‌های بصیرت آفرین، زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و نابودی مستکبران عالم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات